luni, 9 martie 2009

Banii

Cred ca cel mai discutat subiect. Totul se invarte in jurul banilor... Cine neaga asta e nebun, sau nu a stiut niciodata ce inseamna sa nu ii ai, ori poate e prea fericit in nebunia lui unde totul e in completa armonie in haosul din propria-i lume pe care singur si a cladit o, indepartand lucrurile de materie financiara, indepartand randuirea lumeasca care exista de cand s a nascut si care persista de sute de ani.

Cum poti fi fericit fara sa ai bani?

Pai....nu poti!

Unii spun ca banii nu cumpara dragostea,fericirea si sanatatea. Eu cred ca da! 

Cum poti face un transplat de maduva de ex daca nu ai bani? Ce sanse ai sa te faci bine daca nu ai bani? Ce sanse ai sa previi eventualele boli daca nu ai bani? 

Cum poti avea dragostea unei femei pe care o placi daca nu ai bani sa intretii relatia sau pe tine? Iubirea fara bani, la un moment dat se va termina, mai devreme sau mai tarziu; in cele mai multe cazuri mai devreme, deoarece "dragostea trece prin stomac"(parere subiectiva) si nu poti tine o femeie langa tine care e trista ca mananca 7 zile din 7 cartofi prajiti si ca poti sa o scoti la plimbare doar la iarba verde o data la o luna cand iei salariul. Poate va mai iubiti, dar clar nu sunteti fericiti, nu este ce v ati dorit. 

Banii, sau mai bine zis, lipsa lor duce la cearta, ura, disperare, depresivitate, lucruri extreme cum ar fi sinucidarea, imbolnavire samd

Nu continui sa scriu despre subiectul asta in continuare pentru ca am si eu o mica poveste in legatura cu asta care m a marcat si pe care nu vreau sa o dezvalui. Sunt putini care mi o stiu si mai putini celor care le au pasat.

Ideea este sa faci bani(dar nu fiti robii lor), niciodata sa nu pui pret pe ei, sa nu lasi ca lipsa lor sa te indeparteze de cei dragi, lipseste te de toti cei care au interese ascunse fata de tine atunci cand ii ai, iar cand ramai fara, se intorc si pleaca;Ei bine, atunci da le un sut in fund.

Banul nu te cumpara, te vinde.

3 comentarii:

ktalinoo spunea...

ai dreptate...totusi sunt si exeptii cand nu poti cumpara sanatatea cu bani...in rest orice aproape....

Anonim spunea...

Vai,ai descoperit America.

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!